Membres

jeudi 23 octobre 2014

"Milk Coffee", "Halloween"

Bonjour tout le monde! 

Hello everybody!


Aujourd'hui, je viens vous montrer ma réalisation pour le nouveau défi de "Milk Coffee Digis"! "Halloween"!

Today, I come to show you my realization for the new challenge of "Milk Coffee Digis"! "Halloween"






Voici ma réalisation! 

This is my project! 



Pour cette carte, j'ai utilisé du papier "Bazzil Cardstock vert", du papier "Bobunny" orange et du papier mauve et blanc.

For this card, I used some paper " green Bazzil Cardstock ", some orange paper " Bobunny " and some mauve and white paper.


J'ai utilisé une nouvelle image "Milk Coffee", que vous pouvez trouver ICI.

I used a new image " Milk Coffee ", which you can find HERE.

Je l'ai colorisée de la façon suivante:

- Encre "Distress Tattered Rose" et "Distress Vintage Photo" pour la peau. 
- Encre "Distress Antique Linen" pour les cheveux. 
- Encre "Distress Dried Marigold".
- Encre "Distress Mowed Lawn".
- Encre "Distress Brushed Corduroy".
- Encre "Distress Pumice Stone".
- Craie mauve.


I colorized it in the following way:

- Ink "Distress Tattered Rose" and "Distress Vintage Photo" for the skin. 
- Ink "Distress Antique Linen" for hair. 
- Ink "Distress Dried Marigold".
- Ink "Distress Mowed Lawn".
- Ink "Distress Brushed Corduroy".
- Ink "Distress Pumice Stone".
- Mauve chalk.


Pour la décoration, j'ai collé une découpe "Toile d'araignée" réalisée avec la machine "Silhouette Studio", et dessus, les fleurs suivantes:

- Rose lilas (30 mm).
- Oeillets oranges.
 - Roses vertes (15 mm).
- Rose mauve (15 mm).
- Boules de neige mauve.

For the decoration, I stuck a cut "Cobweb" realized with the machine " Silhouette Studio ", and top, the following flowers:

- Lilac Rose (30 mm).
- Orange carnations.
- Green Rose (15 mm).
- Mauve Rose (15 mm).
- Balls of mauve snow.


Et voilà pour les explications! 

And here is for the explanations!


Vous pouvez retrouver les réalisations des autres membres de la DT ici, sur le blog

You can find the realizations of the other members of the DT here, on the blog!


Je vous remercie pour votre passage ici ainsi que pour tous vos commentaires qui font vivre mon blog! 

I thank you for your passage here as well as for all your comments which make live my blog!


A très bientôt pour un nouveau projet! 

See you very soon for a new project!

 

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire