Membres

mardi 20 janvier 2015

"Sassy Studio Designs" sponsorises "Just Inspirational Challenges"


à tous! 

Hello everybody!





Le thème de leur défi est "Brillant".

The theme of them challenge is "Sparkle".


Voici ma réalisation en tant que membre DT de "Sassy Studio Designs"!

Here is my realization as member DT of "Sassy Studio Designs"!



J'ai utilisé du papier "Bazzil Cardstock blanc" et du papier "Action". J'ai découpé les papiers avec la machine "Silhouette Studio".

I used some paper " white Bazzil Cardstock " and some paper "Action". I cut papers with the machine " Silhouette Studio ".


J'ai utilisé une image "Sassy Studio Designs" que vous pouvez trouver ICI.

I used an image " Sassy Studio Designs " which you can find HERE.

Je l'ai colorisée de la façon suivante:

- Encre "Distress Tattered Rose" et "Distress Vintage Photo" pour la peau.
- Encre "Distress Antique Linen" et "Distress Brushed Corduroy" pour les cheveux.
- Encre "Distress Picked Raspberry".
- Encre "Distress Salty Ocean".
- Encre "Distress Mowed Lawn".

I colorized it in the following way:

- Ink "Distress Tattered Rose" and "Distress Vintage Photo" for the skin.
- Ink "Distress Antique Linen" and "Distress Brushed Corduroy" for hair.
- Ink "Distress Picked Raspberry".
- Ink "Distress Salty Ocean".
- Ink "Distress Mowed Lawn".

Je l'ai collé sur une découpé réalisée avec la machine "Silhouette Studio".

I stuck it on one cut realized with the machine " Silhouette Studio ".



Pour la décoration, j'ai ajouté les fleurs suivantes:

- Rose rose et blanche (30 mm).
- Rose turquoise et blanche (25 mm).
- Rose turquoise (30 mm).
- Roses roses (20 mm).
- Fleur de cerisier blanche.
- Lily turquoise.
- Lilidaft turquoise.
- Rosebuds.
- Boules de neige blanches.

For the decoration, I added the following flowers:

- Pink and white Rose (30 mm).
- Turquoise blue and white Rose (25 mm).
- Turquoise blue Rose (30 mm).
- Pink Rose (20 mm).
- White flower of cherry tree.
- Lily turquoise.
- Turquoise Lilidaft.
- Rosebuds.
- White snowballs.

Et voilà pour les explications!

And here is for the explanations!


Je vous remercie de votre passage ici et vous souhaite une excellente journée!

Thank you of your passage here and wishes you an excellent day!


Hugs, 


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire