Membres

vendredi 27 février 2015

"Elisabeth Bell", "Call GDT"!!!!

Bonjour tout le monde!

Hello everybody!

En ce moment, il y a un "Appel GDT" sur le blog de "Elisabeth Bell Design Team"!

At the moment, there is a " Call GDT " on the blog of " Elisabeth Bell Design Team "!

The Digi Bells DT

Je suis fane de toutes leurs magnifiques images ainsi que de leurs rubberstamps. C'est pourquoi j'aimerais tenter ma chance à leur "Appel GDT". Tous les personnages sont élégants et me permettent de créer aussi bien des cartes que des home décoration dans mon style que j'affectionne tant, le "Shabby Chic".

I 'm fan all their magnificent images as well as their rubberstamps. That is why I would like to try my luck in their " Call GDT ". All the characters are elegant and allow me to create as well cards as home decoration in my style which I like so much, "Shabby Chic".

Pour cet "Appel GDT", il faut créer une carte en utilisant le sketch proposé.

For this " Call GDT ", it is necessary to create a card by using the proposed sketch.


Voici ma création en images!

Here is my creation in images!



Pour réaliser cette carte, j'ai utilisé du papier "Bazzil Cardstock blanc" dans lequel j'ai découpé la forme avec la machine "Silhouette Studio". Les papiers imprimés sont des papiers "Pion Design", collection "My Precious Daughter". Les bords de tous les papiers imprimés sont encrés à l'encre "Distress Walnut Stain".

To realize this card, I used some paper " white Bazzil Cardstock " from whom I cut the shape with the machine " Silhouette Studio ". The printed papers are papers "Pion Design", collection "My Precious Daughter". The edges of all the printed papers are inked to the ink "Distress Walnut Stain".

Sur le haut, j'ai ajouté un die-cut "Bordure - Papillons" réalisé avec un dies "Noor!design". Je l'ai embossé avec de la poudre "Frantage - Shabby White".

On the top, I added a die-cut "Border - Butterflies" realized with a dies "Noor! Design". I embossed him with some powder Frantage - Shabby White "


J'ai utilisé un tampon en caoutchouc "Elisabeth Bell", "Blossom Berry Sitting Pretty" que vous pouvez trouver ICI.

I used a rubberstamp "Elisabeth Bell", "Blossom Berry Sitting Pretty" whom you can find HERE.

Blossom Berry Sitting Pretty - Click Image to Close

Je l'ai tamponné avec de l'encre "Versafine Onyx Black" puis je l'ai colorisé avec les encres suivantes:

- Encre "Distress Tattered Rose" et "Distress Vintage Photo" pour la peau.
- Encre "Distress Antique Linen", "Distress Brushed Corduroy" et "Distress Walnut Stain" pour les cheveux.
- Encre "Distress Fayded Jeans".
- Encre "Distress Picked Raspberry".
- Encre "Distress Worm Lipstick".
- Encre "Distress Walnut Stain" pour la barrière.
- Encre "Distress Mowed Lawn".
- Encre "Distress Salty Ocean".

J'ai créé les nuages en utilisant un "Cache" réalisé avec un dies "Noor!design" et de l'encre "Distress Tumbled Glass".


I stamped it with some ink "Versafine Onyx Black" then I colorized it with the following ink:

- Ink "Distress Tattered Rose" and "Distress Vintage Photo" for the skin.
- Ink "Distress Antique Linen", "Distress Brushed Corduroy" and "Distress Walnut Stain" for hair.
- Ink "Distress Fayded Jeans".
- Ink "Distress Picked Raspberry".
- Ink "Distress Worm Lipstick".
- Ink "Distress Walnut Stain" for the barrier.
- Ink "Distress Mowed Lawn".
- Ink "Distress Salty Ocean".

I created clouds by using a "Mask" realized with a dies " Noor! Design " and some ink " Distress Tumbled Glass ".

Ensuite, j'ai ajouté un peu de "Poudre Frantage Shabby White" que j'ai fait fondre en chauffant avec un "Heat Gun".

Then, I added little of " Powder Frantage Shabby White " that I melted by warming with "Heat Gun".


A gauche de l'image, j'ai collé un die-cut "Feuillage - Swirl" réalisé avec un dies "Marianne Design" et du papier "Bazzil Cardstock vert".

To the left of the image, I stuck a die-cut " Foliage - Swirl " realized with a dies "Marianne Design" and some paper " green Bazzil Cardstock ".

Ensuite, j'ai ajouté les embellissements suivantes:

- Rose blanche et rose (30 mm).
- Oeillet bleu.
- Rose rose (20 mm).
- "Lilidaft" rose.
- Boules de neige roses.
- Rosebuds blanc, crème et rose.
- Tourbillon rose.
- Epingle nacrée rose.

Then, I added the following embellishments :

-White and pink Rose (30 mm).
-Blue carnation.
-Pink Rose (20 mm).
-Pink "Lilidaft".
-Pink snowballs.
-Rosebuds white, cream and pink.
-Pink whirlwind.
-Pink pearly pin.

J'ai ajouté un die-cut "Feuille" réalisé dans du papier "Bazzil Cardstock blanc".

I added a die-cut "Sheet" realized in some paper " white Bazzil Cardstock ".


A droite, j'ai collé un double-noeud que j'ai réalisé avec du ruban "Organza bleu" et décoré avec une "Lilidaft" rose.

To the right, I stuck a double-knot which I realized with the ribbon " blue Organza " and decorated with pink "Lilidaft".

Pour finir, j'ai ajouté des die-cuts "Papillons" réalisé avec des dies "Noor!design". Je les ai décoré avec une demie-perle nacrée blanche.

To finish, I added die-cuts "Butterflies" realized with dies " Noor! Design ". I decorated them with a half  white pearly pearl.


Vous pouvez tenter votre chance jusqu'à demain soir ICI.

You can try your luck until tomorrow evening HERE.

 Maintenant, je croise fort les doigts.

Now, I cross hardly fingers.

Je vous remercie de votre passage et je vous souhaite une excellente journée!

Thank you of your passage and I wish you an excellent day!

Hugs,


1 commentaire: