Membres

mardi 25 août 2015

"Elisabeth Bells", "Guest Designer", New Challenge!

Bonjour à tous! 

Hello my friends! 


Aujourd'hui commence un nouveau challenge sur le blog "Elisabeth Bell's World Challenge Blog".

Today beginns a new challenge on the blog " Elisabeth Bell's World Challenge Blog ".



Voici ma première réalisation en images:

This is my first realization on images:

J'ai décidé de réaliser une suspension pour la chambre de ma fille.

I decided to realize a suspension for the room of my daughter.



J'ai utilisé du papier "Bazzil Cardstock mauve" et du papier "Graphic 45", "Botanical Collection". La forme de ma carte a été découpée avec la machine "Silhouette Studio". Tout autour, j'ai rajouté des die-cuts "Papillons" réalisés avec des dies "Noor!design".

I used some paper " mauve Bazzil Cardstock " and some paper " Graphic 45 ", "Botanical Collection". The shape of my card was cut with the machine " Silhouette Studio ". Any goshawk, I added die-cuts "Butterflies" realized with some dies " Noor! Design ".


J'ai utilisé un rubberstamp "Elisabeth Bells", "Lemon Pepper's Laundry Day".

I used a rubberstamp" Elisabeth Bells", "Lemon Pepper's Laundry Day".

Je l'ai colorisée de la façon suivante: 

- Encre "Distress Tattered Rose" et "Distress Vintage Photo" pour la peau.
- Encre "Distress Antique Linen" et "Distress Brushed Corduroy" pour les cheveux.
- Encre "Distress Picked Raspberry".
- Encre "Distress Frayed Burlap".
- Encre "Distress Peacock Feathers".
- Encre "Distress Seedless Preserves".
- Encre "Distress Squeezed Lemonade".
- Encre "Distress Barn Door".
- Encre "Distress Mowed Lawn".
- Encre "Distress Ripe Persimon".
- Encre "Distress Mermaid Lagoon".

I colorized it in the following way: 

- Ink "Distress Tattered Rose" and "Distress Vintage Photo" for the skin.
- Ink "Distress Antique Linen" and "Distress Brushed Corduroy" for hair.
- Ink "Distress Picked Raspberry".
- Ink "Distress Frayed Burlap".
- Ink "Distress Peacock Feathers".
- Ink "Distress Seedless Preserves".
- Ink "Distress Squeezed Lemonade".
- Ink "Distress Barn Door".
- Ink "Distress Mowed Lawn".
- Ink "Distress Ripe Persimon".
- Ink "Distress Mermaid Lagoon".

J'ai collé deux die-cuts "Nuages" réalisés avec des dies "Noor!design". Je les ai collés avec des morceaux de "Foam Tape".

I stuck two die-cuts "Clouds" realized with dies " Noor! Design ". I stuck them with pieces of "Foam Tape".

Sous l'image, j'ai collé de la dentelle blanche puis de la dentelle "Pêche".

Under the image, I stuck of the white lace then the lace "Peach".

A droite, j'ai collé un noeud réalisé avec du ruban "Organza mauve" et je l'ai décoré avec une rose "Lilas" (20 mm).

To the right, I stuck a knot realized with the ribbon " mauve Organza " and I decorated it with a "Lilac" rose (20 mm).


Pour finir, j'ai ajouté les fleurs suivantes:

- Rose "Lilas" (30 mm).
- Rose "Crème" (30 mm).
- Oeillets turquoise.
- Fleurs roses en tissu.
- Fleur jaune en tissu.
- Rose "Tan" (15 mm).

Sous les fleurs, j'ai collé un die-cut réalisé avec un dies "Marianne Design". Pour terminer, j'ai collé des die-cuts "Feuilles" réalisés avec un dies "Lily Of The Valley".

To finish, I added the following flowers:

- "Lilac" Rose (30 mm).
- Rose "Crème" (30 mm).
- Carnations turquoise.
- Cloth pink flowers.
- Cloth yellow flower.
- Rose "Tan" (15 mm).

Under flowers, I stuck a die-cut realized with a dies "Marianne Design". To end, I stuck die-cuts "Leaves" realized with a dies "Lily Of The Valley".



Merci de votre passage ici et de vos agréables commentaires qui me font toujours plaisir.

Thank you for your passage here and for your pleasant comments which always please me.


Scrapbizssss 

Scrapkissessss


Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire